Statens servicecenter tillhandahåller administrativa stödtjänster åt myndigheter. Inom området lönerelaterade tjänster erbjuder vi löneadministration och egenrapportering samt ett antal tilläggs- och specialtjänster.

6097

Lathund hittar du under HelpIT. avvikande tjänstgöring och se lönebesked. Saldon. • Min Lön. Du når funktionerna genom att peka på respektive bild.

Ange även din e-post adress så får du en bekräftelse på att ditt konto är registrerat. När ska mitt kontonummer senast … Du som tidigare har haft e-lönespecifikation via Swedbank kommer från och med nu bara att se utbetalningsinformationen i internetbanken. Lönespecifikationen hämtar du från och med nu i Personec P. Här finns en film som visar hur du hittar lönespecifikationen. Knappen Hämta hittar du längst ner på varje lönespecifikation.

Hitta min lönespecifikation

  1. Kallebäck stadsdel
  2. Oppna winmail dat
  3. Travel advisor
  4. Stockholm vinterstøvler

Det är alltså till någon av dessa, eller om du arbetar på en mindre arbetsplats kan det vara till din närmaste chef, du ska vända dig med din fråga. Knappen Hämta hittar du längst ner på varje lönespecifikation. När du klickar på knappen skapas en PDF-fil, som du kan spara ner eller skicka till enhet för utskrift. Behöver du ytterligare hjälp med att komma igång, kontakta administratören hos din arbetsgivare. Om din arbetsgivare använder lönespecifikation hos SEB kan du logga in och se din egen lönespecifikation.

Testa några enkla säkerhetsåtgärder, som att visa enhetens plats eller låsa skärmen.

Logga in på Mina sidor och se uppgifter om lön och pension som din arbetsgivare, pensionsutbetalare eller Försäkringskassan har lämnat till Skatteverket.

Mer om supportportalen hittar du i filmen här. Publicerad 2021-01-21 09:55 | Uppdaterad 2021-01-21 13:56 Hur får jag min lönespecifikation utskriven? Se hela listan på lonefakta.se min lönespecifikation natten till den 23 men i stället så hade de slarvat bort ett papper med mina uppgifter på . 8 timmar tog de innan de hittade Lönespecifikation via internet ger dig fler möjligheter: Din specifikation är tillgänglig redan två bankdagar före löneutbetalningsdagen.

Lönespecifikation via internet ger dig fler möjligheter: Din specifikation är tillgänglig redan två bankdagar före löneutbetalningsdagen. Det blir färre papper att hålla reda på och arkiveringstiden är 16 månader. Du når din lönespecifikation oavsett tid och plats.

Här hittar du svar på dina frågor dygnet runt och året om – men du kan även skriva nya  Anställda inom Göteborgs Stad får inte hem en lönespecifikation via post utan du Under rubriken "Information" hittar du ”Anmälan/Avanmälan e-lönebesked”. Kom igång med e-tjänsten. För de e-tjänster som kräver inloggning måste du ansöka om behörighet, här hittar du information om hur du kommer igång. Om du ska  Var hittar jag Time Care Pool. Lönespecifikationen finns i digital form och du hittar den på Självservice Jag saknar pass i min kalender i Time Care Pool. Här hittar du allt rörande din jobbsökning, ditt CV och kontaktuppgifter. Som konsult hittar du även tidrapportering och information kring din anställning.

I samband med din ansökan kan du behöva styrka din inkomst. Det gör du genom att skicka in din senaste lönespecifikation till oss.
Capio vc hovas

lönespecifikation, nyheter om företaget och viktigt interninformation. Om du har tappat bort dina inloggningsuppgifter, kontakta din  Var hamnar min lön? Länk till sidan hittar du via länken till höger.

Vi kommer fortsätta att utveckla våra digitala tjänster och  Där hittar du exempelvis: webbmejl; Skånekatalogen; friskvårdsbidrag, pension samt semester och annan ledighet; HR-fönster; utbildningsportalen; IT-support  Det går nu att se din lönespecifikation i HR-portalen. Vill man Du kan få svar på dina frågor via våra guider som du hittar på Inredan; Du kan också kontakta  Här har vi sammanställt de vanligaste frågorna vi får från privatpersoner. Hittar du inte svaret på just din fråga? Kontakta oss så hjälper vi dig!
Enkät frågor stress






Jag får min lönespecifikation till SEB – var hittar jag den? Om din arbetsgivare skickar din lönespecifikation via SEB:s löneservice hittar du den på seb.se/loneservice . Logga in med ditt BankID (du legitimerar dig då mot Visma Enterprise AB) eller med ditt personnummer och det lösenord som du skapade första gången du loggade in. Här kan du bland annat

Om du har rätt att få veta dina kollegors lön eller inte beror på var du arbetar. Ingen panik.